fredag 12. desember 2014

Luke nr. 12

Luke nr. 12 - 12. desember


I morgen er der Sankta Lucia-dagen. Bak dagens luke har jeg derfor lagt verb som beskriver hvordan lys oppfører seg.

Dagens ord er:

  • å skinne
  • å funkle
  • å blinke
  • å blusse
  • å stråle
  • å blafre

å skinne


Skinne er et av de vanligste verbene vi bruker for å beskrive lys. Når noe sender ut lys, sier vi at det skinner. Vi kan også bruke dette som en metafor for å beskrive at noen er glade.

Eks.:

Sola skinner i dag.

Øynene hennes skinte i det hun fikk se katten. Hun hadde savnet den.

å funkle


Ofte kan vi si at levende lys funkler. At noe funkler vil si at lyset lyser sterkt, deretter svakt og så sterkt igjen. Om du står ute i kveld og ser utover et område der det bor mange, vil du se mange lys. Disse vil antagelig variere i lysstyrke. Vi sier da at de funkler.

Eks.:

Se hvordan stjernen funkler på nattehimmelen.

å blinke


Når lys blinker, er det med jevnere mellomrom enn når lys funkler. Et blinkene lys vil skru seg av og på i en bestemt rytme, på samme måte som et blinklys på bilen.

Eks.:

De nye julelysene blinker hele natten.


å blusse

Vi bruker dette verbet for å beskrive lys som nesten er slukket og deretter plutselig blir sterkt igjen. Ofte bruker vi dette for å beskrive åpne flammer som i branner, bål og levende lys. Bluss (nødbluss) kan også være et substantiv som beskriver et lyssignal man sender opp mot himmelen når man trenger hjelp, spesielt dersom man er til sjøs.

Eks.:

Lyset  blusset opp igjen etter at vi trodde et vindpust hadde slukket det.

Verbet kan også brukes til å beskrive noe andre ting som nesten er borte og kommer sterkt tilbake.

Da de møttes etter 20 år, blusset kjærligheten opp mellom de to eks-kjærestene.

å stråle


Verbet stråle kommer nok fra at solen sender ut "stråler". Verbet brukes vanligvis på samme måte som verbet å skinne. Kanskje gir stråle et litt sterkere uttrykk.

Eks.

Solen strålte.

Da hun var ferdig hos tannlegen, strålte hun som ei sol. Nå var det lenge til neste gang.


å blafre


Verbet å blafre betyr omtrent det samme som å funkle, men det kan kanskje være større forandring av lyset. Jeg bruker det ofte når det er vinden som nesten slukker levende lys.

Eks.:

Lyset blafret flere ganger. Vi trodde det skulle bli mørkt.

Vi bruker verbet blafre i flere sammenhenger, for eksempel når et vindu står oppe og vinden får gardinen til å røre på seg.

Gardinene blafret i vinden.




37 kommentarer:

  1. Dr Malawi er som en far for farløse .. jeg aldri trodd disse vil virkelig gjøre en forandring i mitt ekteskap, og jeg aldri har det i min tanke at jeg noensinne kunne vært med min mann Mr Devis etter skilsmisse og slutter vår 33years ekteskap. ... livet mitt var opprørt jeg visste aldri hvor du skal begynne fra når mannen min slo opp med meg ..... mitt navn er Tanisha Devis fra Polen, men giftet seg og bor i Chicago USA, er spellofsolutiontemple@yahoo.com retten e-postadresse for å ta kontakt for en øyeblikkelig hjelp i å få din kjæreste tilbake .... Min mann og jeg har vært sammen i 33years før han skilte meg og jeg var så opprørt fordi jeg trodde jeg har mistet mitt ekteskap for alltid ... jeg gjorde alt jeg kunne for å ta for min mann til å bringe meg tilbake hjem, men alt for å være forgjeves .. jeg måtte reise bort fra min tilstand fordi jeg ikke hadde noe sted å bo fordi mitt hjem var ikke rette for meg å bo fordi min mann ønsker meg ut av th huset, jeg reiser til en venn av meg i California, en natt, når jeg søker på en god spell caster resultater som bidrar til å bringe tilbake tapte elskers og mannen, fant jeg en interessant historie som ble delt av Santana Valdez fra Texas Huston, om en god spell caster kalt Dr Malawi, og hvordan han hjalp henne med å få hennes mann hjem, og jeg bestemte meg for å sette en prøve å kontakte ham ... han svarte meg tilbake .. Jeg trodde først dette var bare normal og han fortalte meg at jeg skulle få tilbake min mann etter en periode på 28hours jeg fortsatt tvilte ham .... Men i dag som jeg deler disse gode nyheten er for meg å uttrykke min erfaring til alle hele universet som disse er en god spell caster som hjelper i å bringe tilbake tapte elskere og han er (spellofsolutiontemple@yahoo.com) eller ring 27620171252 jeg er lykkelig med min mann og mine 3 barn: Bli, Wendy, JEFF ... flott Malawi jeg takker deg for å hjelpe meg å få min familie tilbake .... er hans e-postadresse (spellofsolutiontemple@yahoo.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
    2. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
    3. THIS IS NOT A JOKE. TRUST GREAT DR KUMAR. My names are Gina Tom from United States. Great Dr Kumar is really powerful and knows how to do his job perfectly. If not for him i could not imagine what would have happened. My ex was always picking up an argument with me and was always beating me. He started acting strange and funny and left me for no cause for another girl. I thought all hope was gone. I searched for help on the internet and i came across Great Dr Kumar. I saw so many testimonies about him. I was delighted and i contacted him on his email and told him what was going on. He laughed and assured me to calm down that he will help me and that my ex will come back begging me. He did his work and cast the spell for me and in 3 days time, my ex came apologizing just as he told me. Today we both live together and we are even more in love than how we use to be before he left. Contact the Great Dr Kumar for your own help. You can contact him on: drkumartemple@yahoo.com and his website is:
      https://drkumartemple.wixsite.com/dr-kumar

      Slett
    4. Med så mye i mitt hjerte jeg er her for å uttrykke meg på hvordan Dr. PEPOKO reddet mitt ekteskap fra skilsmisse. Jeg og mannen min var å ha noen misforståelser, og det ble rive vårt ekteskap fra hverandre til å utvide min mann var søker etter en skilsmisse. Så jeg har ingen valg enn å gå til internett for å søke løsning på problemet mitt det var det jeg kom over Dr.PEPOKO detaljer, og om hvordan han har hjulpet mange mennesker ved å gjenopprette det forholdet. Jeg kontakte Dr.PEPOKO og i mindre enn 48 timer min mann kansellert skilsmissepapirene. Nå jeg og mannen min leve sammen i fred og harmoni alle takket være Dr.PEPOKO for lagring av ekteskapet mitt fra å bryte opp. Dr.PEPOKO kontaktinformasjon er via e-post: pepokolovespell@gmail.com eller whats app ham: +2347053699933 eller se hans hjemmeside: www.pepokolovespelltemple.blogspot.com eller nå ham på whatsapp: +2347053699933 Eller du kan også nå ham ved ham facebook side WWW.facebook.com/osegide.ehijie.5?refid=46

      Slett
    5. Med så mye i mitt hjerte jeg er her for å uttrykke meg på hvordan Dr. PEPOKO reddet mitt ekteskap fra skilsmisse. Jeg og mannen min var å ha noen misforståelser, og det ble rive vårt ekteskap fra hverandre til å utvide min mann var søker etter en skilsmisse. Så jeg har ingen valg enn å gå til internett for å søke løsning på problemet mitt det var det jeg kom over Dr.PEPOKO detaljer, og om hvordan han har hjulpet mange mennesker ved å gjenopprette det forholdet. Jeg kontakte Dr.PEPOKO og i mindre enn 48 timer min mann kansellert skilsmissepapirene. Nå jeg og mannen min leve sammen i fred og harmoni alle takket være Dr.PEPOKO for lagring av ekteskapet mitt fra å bryte opp. Dr.PEPOKO kontaktinformasjon er via e-post: pepokolovespell@gmail.com eller whats app ham: +2347053699933 eller se hans hjemmeside: www.pepokolovespelltemple.blogspot.com eller nå ham på whatsapp: +2347053699933 Eller du kan også nå ham ved ham facebook side WWW.facebook.com/osegide.ehijie.5?refid=46



      mgcz

      Slett
  2. hei. vil gjerne spørre om bruket av "blafre gjennom en bok" ?

    SvarSlett
  3. Mitt navn er Andrew Allen fra Norge, vil jeg raskt fortelle verden at det er en reell on line spell caster som er kraftig og ekte, er hans navn DR ADODO, hjalp han meg nylig for å gjenforene mitt forhold til min mann som forlot meg , Når jeg kontaktet DR ADODO han kastet en kjærlighet spell for meg og min mann som sa at han ikke har noe med meg å gjøre igjen ringte meg og begynte å tigge meg. Han er tilbake nå med så mye kjærlighet og omsorg. I dag er jeg glad for å fortelle dere alle vet at dette spell caster har krefter til å bringe elskere tilbake. fordi jeg er nå fornøyd med min mann. Til alle som leser denne artikkelen, og trenger hjelp, DR. ADODO kan også tilby alle typer hjelp som å gjenforene av ekteskap og forhold, herding av alle typer sykdommer, graviditet Stave, og mye står mer. Du kan kontakte ham Via denne e Adodospelltemple@gmail.com eller ring ham 2348156784928. nettside; http: //adodospelltemple.wix.comadodospelltemple.

    SvarSlett
  4. Mitt navn er Andrew Allen fra Norge, vil jeg raskt fortelle verden at det er en reell on line spell caster som er kraftig og ekte, er hans navn DR ADODO, hjalp han meg nylig for å gjenforene mitt forhold til min mann som forlot meg , Når jeg kontaktet DR ADODO han kastet en kjærlighet spell for meg og min mann som sa at han ikke har noe med meg å gjøre igjen ringte meg og begynte å tigge meg. Han er tilbake nå med så mye kjærlighet og omsorg. I dag er jeg glad for å fortelle dere alle vet at dette spell caster har krefter til å bringe elskere tilbake. fordi jeg er nå fornøyd med min mann. Til alle som leser denne artikkelen, og trenger hjelp, DR. ADODO kan også tilby alle typer hjelp som å gjenforene av ekteskap og forhold, herding av alle typer sykdommer, graviditet Stave, og mye står mer. Du kan kontakte ham Via denne e Adodospelltemple@gmail.com eller ring ham 2348156784928. nettside; http: //adodospelltemple.wix.comadodospelltemple.

    SvarSlett
  5. I lost my 2 years relationship during August. My ex left me with so many pains and since then I have been heart broken and shattered. I have contact 11 spell casters and 8 of them has rip me off my money without any result. I have Emailed so many sites online looking for a good spell caster till I was directed by a 16 years old girl to grantingheartdesiresspell@gmail.com At first I never believed him because he was requesting for some amount of money to buy items, it took him three weeks to convince me and something occur to my mind and I said let me give him a trial. I was very shocked when Marcus called three days after I sent Dr GRANT the items money. He apologies for all he has done wrong and I am very happy that we are together today because he proposed to me last night. I will advise you contact Email grantingheartdesiresspell@gmail.com because he has done wonders in my life and I believe he can help you out in any problem.


    SvarSlett
  6. Am writing this article to appreciate the good work of DR OTIS DARKO that helped me recently to bring back my wife that left me for another man for no reason for the past 3 years. After seeing a post of a woman on the internet testifying of how she was helped by DR OTIS DARKO. I also decided to contact him for help because all i wanted was for me to get my wife, happiness and to make sure that my child grows up with his mother. Am happy today that he helped me and i can proudly say that my wife is now with me again and she is now in love with me like never before. Are you in need of any help in your relationship like getting back your man, wife, boyfriend, girlfriend, winning of lotteries, herbal cure for sickness or job promotion E.T.C. Viewers reading my post that needs the help of DR OTIS DARKO should contact him now on his E-mail: otisdarko60@yahoo.com...YOU CAN ALSO ADD HIM UP ON WHATSAPP USING THIS MOBILE NUMBER:+2348077526136

    SvarSlett
  7. Midred Jackson Says

    Am giving this testimony cos am happy

    My name is Midred Jackson from Michigan I never believed in love spells or magic until i met this spell caster once. when i went to Africa in June 28th 2015 this year on a business summit. i ment a man called DR OTIS DARKO. He is powerful he could help you cast a spells to bring back my love’s gone,misbehaving lover looking for some one to love you, bring back lost money and magic money spell or spell for a good job.i’m now happy & a living testimony cos the man i had wanted to marry left me 3 weeks before our wedding and my life was upside down cos our relationship has been on for 2 years… i really loved him, but his mother was against me and he had no good paying job. so when i met this spell caster, i told him what happened and explained the situation of things to him..at first i was undecided,skeptical and doubtful, but i just gave it a try. and in 6 days when i returned to taxes, my boyfriend (is now my husband ) he called me by himself and came to me apologizing that everything had been settled with his mom and family and he got a new job interview so we should get married..i didn’t believe it cos the spell caster only asked for my name and my boyfriends name and all i wanted him to do… well we are happily married now and we are expecting our little kid,and my husband also got a new job and our lives became much better. in case anyone needs the spell caster for some help, email address: otisdarko60@yahoo.com

    GREAT OTIS DARKO I thank you very much thank you in 1000000 times.. if not you I would have been losted and wasted thank you. Email Him Through his email address... otisdarko60@yahoo.com

    please make sure you contact him for any financial difficulties okay..

    What a powerful man such as DR OTIS DARKO.. he is so much powerful..\\ email him for any difficulties.. otisdarko60@yahoo.com................... YOU CAN ALSO ADD US UP ON WHATSAPP USING THIS MOBILE NUMBER:+2348077526136

    SvarSlett
  8. Jeg har noe å dele med dere !!! Det er en stor glede i hjertet mitt som jeg ønsker å dele med alle. Mitt navn er Marie. Jeg hadde en misforståelse med min kjæreste i fjor som førte oss til å bryte opp og han aldri ønsket å høre stemmen min igjen. Han så en vakker kvinne som han finner mer penere enn meg, men ettersom tiden gikk jeg møtte Doctor Adodo. Han er en stor spell caster (medisinmann). Jeg kontaktet ham gjennom hans e-post og forklarte alt til ham. Han sa at jeg ikke skulle bekymre deg, at min kjæreste skal komme tilbake til meg på kne tigge om tilgivelse. Etter alt var forberedt han fortalte meg at min kjæreste skal komme til meg innen 24 timer tigge. Min største glede er nå at han faktisk kom tilbake til meg og falt på kne tigge om tilgivelse, og i dag er vi glade for. Har du problemer med din kjære? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? bekymre deg ikke mer fordi Doctor Adodo kan gi deg en spell å få ham eller henne tilbake. Med hjelp av en spell akkurat som han hjalp meg. Kontakt lege Adodo i dag via e-post for din spell: Adodospelltemple@gmail.com eller ringe ham på mobilen +2348156784928 på nettstedet http://adodospelltemple.wix.com/adodospelltemple

    SvarSlett
  9. My Name is Alan Pratte, From USA. I wish to share my testimonies with the general public about what this man called Dr OTIS DARKO has just done for me , this man has just brought back my lost Ex WIFE to me with his great spell, I was married to this woman called Sharon we were together for a long time and we loved our self’s but when I was unable to make her pregnant for me and also give her al she needs she left me and told me she can’t continue anymore then I was now looking for ways to get her back until a friend of mine told me about this man and gave his contact email: otisdarko60@yahoo.com then you won't believe this when I contacted this man on my problems he prepared this spell cast and bring my lost WIFE back, and after a month she became pregnant for me because he gave me some herbs to take also and when she went for a test and the result stated that she was pregnant am happy today am a FATHER of a baby girl, thank you once again the great DR OTIS DARKO for what you have done for me, if you are out there passing through any of this problems listed below:

    1) If you want your ex back.
    (2) if you always have bad dreams.
    (3) You want to be promoted in your office.
    (4) You want women/men to run after you.
    (5) If you want a child/PREGNANCY SPELL.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband/wife to be
    yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) How you been scammed and you want to recover you lost money.
    (10)Stop Divorce
    (11) CURE TO ALL KIND OF SICKNESS/DISEASES HERE
    (12) Winning of lottery
    (13) Cure To Hiv/Aids
    (14) LOTTERY/LOTTO SPELL WINNING
    (14) HAVE YOU BEEN SCAMMED BEFORE AND NEEDS TO RECOVER ALL THE DOLLARS/MONEY YOU LOST TO THESE FRAUDSTER ???.. CONTACT OTIS DARKO AS HE HELPED MY FRIEND CALLED WILLIANSM FROM USA TO RECOVER BACK THE SUM OF $300,000.00 DOLLARS HE LOST TO SCAMMERS ONLINE

    Email... otisdarko60@yahoo.com...... YOU CAN ALSO ADD HIM UP ON WHATSAPP USING THIS MOBILE NUMBER:+2348077526136

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  13. Jeg er ved navn Lena fra Tyskland. Jeg ønsker å bruke denne anledningen til å takke den store Dr IREDIA for å hjelpe med å få min Ex mann tilbake. Jeg har vært i store smerter helt til den dagen jeg kontaktet drirediaherbalhome@gmail.com. Han støpt en kjærlighet spell for meg og ba meg om å vente på bare tre dager, at min Ex mann vil ringe meg og jeg gjorde i henhold til instruksjonene gitt til meg av ham og overraskende , i 2 dager, min Ex mann virkelig ringte meg og startet apologizing for alt han hadde forårsaket meg. Jeg er den lykkeligste kvinnen på jorden i dag fordi Dr IREDIA har gjort en fantastisk gjerninger i livet mitt, og jeg bestemte meg for å dele dette vitnesbyrdet å oppmuntre alle de står overfor lignende problemer. Ikke dø i smerter, besøke ham i dag ved å kontakte ham via denne gyldig e-postadresse: drirediaherbalhome@gmail.com og jeg forsikre deg om at ditt vitnesbyrd venter deg.

    SvarSlett
  14. Mitt navn er Cynthia og er fra USA, meg og min gutt venn brøt opp forholdet vårt fordi jeg så ham kysse en annen jente, og jeg plukke en kamp med henne, kom han tigge meg og jeg nekter å la ham tilbake i tre uker, og senere ble han ble lei og kom aldri tigge igjen. Så begynte jeg savner ham og kalte ham, men han var nå sint på meg at han gjorde plukke mine samtaler. Jeg dro til huset hans og han nektet å la meg og han sa det var over fordi jeg over reke ham, så jeg gikk til internett på jakt etter hjelp, så jeg så et vitnesbyrd hvordan DR. brun hjulpet en fyr å gjenvinne sin kjæreste da jeg mailet ham (dr.brownlovespellhome@gmail.com) og han ga meg sitt ord at etter 24 timer vil han bringe tilbake eksen min kjæreste tilbake for meg hvis jeg bare adlyde hans instruksjoner. Jeg gjorde alt han sa, og etter 24 timers det var akkurat som en drøm når min Sachs ringte meg og begynte å tigge om tilgivelse. Er så glad og takknemlig, hvis du trenger hjelp kan du sende ham på (dr.brownlovespellhome@gmail.com Tel: 27846918903

    SvarSlett
  15. Dette er mitt vitnesbyrd om det gode arbeidet til en mann som har hjulpet me..My heter Joy Clifford, og jeg baserer i London.My livet er tilbake !!! Etter 8 års ekteskap, min mann forlot meg og dro meg med våre tre barn. Jeg følte at livet mitt var i ferd med å avslutte, og var falt fra hverandre. Takket være en spell caster heter DR SUNNY som jeg møtte på nettet. På en trofast dag, som jeg var surfer via internett, ble jeg søker etter en god spell caster som kan løse mine problemer. Jeg kom over rekke vitnesbyrd om denne spell caster. Noen mennesker har forklart at han tok med seg Ex kjæreste tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter liv, noen vitnet om at han kan kaste en spell å stoppe skilsmisse og så videre. Det var en spesiell
    vitnesbyrd jeg så, var det om en kvinne som heter nåde, hun vitnet om hvordan Dr SUNNY brakte henne tilbake Ex kjæreste i mindre enn 72 timer, og på slutten av vitnesbyrdet hun slippe Dr SUNNY e-post adresse. Etter å ha lest alle disse, bestemte jeg meg for å gi DR SUNNY en prøve. Jeg kontaktet ham via e-post og forklarte problemet mitt til ham. I løpet av bare tre dager, min mann kom tilbake til meg. Vi løste våre problemer, og vi er enda gladere enn før. Dr SUNNY er virkelig en talentfull og begavet mann, og jeg vil ikke stoppe publiseringen av ham fordi han er en fantastisk mann ... Hvis du har et problem, og du er på utkikk etter en ekte og genuin spell caster for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr SUNNY i dag, han kan være svaret på problemet. Her hans kontakt: ham en e-post, drsunnydsolution1 @ gmail.com Takk stor solrikt. Kontakt ham for følgende:

    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) [Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Herbal omsorg
    10) Hjelp å bringe folk ut av fengsel
    (11) Ekteskap Spells
    (12) Miracle Spells
    (13) Skjønnhet Spells
    (14) PROFETI SJARM
    (15) Attraksjon Spells
    (16) Evil Eye Spells
    (17) Kissing Spell
    (18) Slett Sykdom Spells
    (19) VALG vinner staver
    (20) SUKSESS på eksamener staver
    (21) Charm å få som å elske deg.
    (22) Forretnings spell
    (23) Fjern HIV Sykdom staver

    Kontakt ham i dag på: drsunnydsolution1@gmail.com 2348077620669.
    Du kan også kontakte ham på whats-app på samme telefonnummer.

    SvarSlett
  16. Uten DR Akwuke mange mennesker ville ha vært død gjennom hjertet pause. Mitt tilfelle er ikke forskjellig fra hjerte pause, jeg er gift kvinne med 2 barn, og det var en tid da jeg hadde problem med min mann fordi han hadde et forhold utenfor ekteskapet vårt, og dette gjorde meg dårlig. Så jeg prøvde å finne løsning på problemet mitt ved å lese en masse forhold tips på internett, og det var slik jeg kom i kontakt med DR Akwuke kontaktinformasjon og gjennom hjelp av DR Akwuke på Akwukespiritualtemple@gmail.com min mann igjen jenta han hadde affære med, og han kom tilbake til meg og våre barn. Etter en godt utført av DR Akwuke jobb jeg følte at det vil være urettferdig hvis jeg holde dette hemmelig for meg selv, og det er derfor jeg kommer til å droppe kontaktinformasjon for DR Akwuke akkurat nå, eller du kan også nå ham via denne e-posten: Akwukespiritualtemple@gmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg ønsker å si en veldig stor takk og takknemlighet til Dr. OWO ododo for å bringe tilbake min mann som forlot jeg og barna i nesten tre måneder i løpet av fem dager etter å ha fulgt alle instruksjoner gitt til meg. Jeg er veldig mye takknemlig for å gjenopprette fred i min ekteskapelig hjem "Jeg ber Gud den allmektige gi deg styrke og visdom til å hjelpe flere mennesker som har lignende problem som min. for hjelp kan du nå ham på sin mobiltelefon +2349052571784 eller hans e-postadresse: owoododospellcaster04@gmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM)
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Herbal omsorg
    (10) Hvis du kan være i stand til å tilfredsstille din kone
    sex ønske grunn
    til lav ereksjon.
    (11) HIV CURE

    SvarSlett
  19. Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM)
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Herbal omsorg
    (10) Hvis du kan være i stand til å tilfredsstille din kone
    sex ønske grunn
    til lav ereksjon.
    (11) HIV CURE

    SvarSlett
  20. Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM)
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Herbal omsorg
    (10) Hvis du kan være i stand til å tilfredsstille din kone
    sex ønske grunn
    til lav ereksjon.
    (11) HIV CURE

    SvarSlett
  21. Mitt navn er Anna Fernadez. Ut av respekt for deg og dine staver må jeg gjøre dette vitnesbyrdet vet alt. Jeg har vært til andre spell trinser uten å se noe resultat. Jeg ønsket jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Min ex mann var borte i et år, og jeg gikk overalt og andre spell trinser for hjelp, men uten resultat før min venn introdusere meg til Dr. Isikolo Etter Love Spell var ferdig, fikk jeg endelig en anrop fra ham. Hans staver gjort underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det var som et mirakel! Han plutselig kom tilbake med blomster og sa at jeg skulle til å gi ham, jeg var virkelig forbløffet og sjokkert da min mann knele ned tigge om tilgivelse og for meg å akseptere ham tilbake. Jeg er egentlig kort av ord og glad, du er en Gud sendte til meg og hele min familie. Og nå er jeg en glad kvinne igjen. Takk så mye Dr Isikolo. Til alle som er ute etter en virkelig spell caster kontakt Dr. Isikolo isikolosolutionhome@gmail.com Eller du kaller ham +2348133261196.

    SvarSlett
  22. Mitt liv ble ødelagt når mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var fortapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å gjøre min mann ta meg tilbake. En dag på jobb, jeg var fraværende minded uten å vite at sjefen min kalte meg, så han satt og spurte meg hva det var alt om jeg fortalte ham og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg har aldri forstå hva han mente med det var ikke et problem å få mannen min tilbake, sa han at han brukte en spell å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og ved første jeg ble sjokkert høring slike ting fra min sjef. Han ga meg en e-postadresse til den store spell caster som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri dette ville fungere, men jeg hadde ikke noe valg enn å komme i kontakt med spell caster som jeg gjorde, og han ba for mine opplysninger og at min mann til å gjøre ham kaste spell og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager, mamma ringte meg at min mann kom bedende at han vil ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm, og jeg måtte jag ned til min mødre sted og til min største overraskelse, ble min mann kneler foran meg ber om tilgivelse for at han vil ha meg og ungene hjemme, så jeg ga DR IREDIA en samtale om plutselig endring av min mann, og han gjorde det klart for meg at min mann vil elske meg til slutten av verden, at han aldri vil forlate mitt syn. Nå meg og mannen min er sammen igjen, og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjøre det han er vel å gjøre som en mann uten mas. Alt takket være DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst ta kontakt med DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvarSlett
  23. Dr Goko du har gjort det igjen arbeidet ditt er så fantastisk for meg, giftet jeg meg for tre år siden, og da var det søt "i begynnelsen etter et år og noen måneder, jeg fødte en guttebarn. i det øyeblikket jeg begynte overfor åndelige utfordringer i livet mitt, langs prosessen automatisk min mann endret sin holdning til meg å komme hjem i det siste, etter en stund sa han at han ikke kan leve under samme tak med meg og han forlot hjemmet. mitt liv var i helvete fra den dagen mannen min dro hjem han stoppet plukke mine samtaler han blokkerte meg på sin Facebook-konto, og jeg hadde ingen annen mulighet enn å søke om bistand fra Dr Goko fordi noen ganger jeg bruker å høre hvordan Dr Goko gjenopprette glede tilbake til de i trykke ned. Til slutt fant jeg en restaurering sentrum var jeg søker om hjelp! Jeg kontaktet ham umiddelbart for å få hjelp! min mann fant veien hjem fredelig. Jeg er så mye takknemlig alt har endelig avgjort. Jeg skåret vitnesbyrd for alle hvem trenger hjelp til å gjenopprette ekteskap. her er Dr Goko epost kontakte ham for restaurering .. dr.gokosspiritualcaster@gmail.com også Whatsapp ham +2348056398964

    Vennligst også informere andre når problemet er bosette for OK ...........

    SvarSlett
  24. Hei alle sammen, jeg vant lotteriet på $ 528,8 (Five Hundred Twenty Eight Million Åtte hundre tusen dollar) for to uker siden i Jackpot fra 38 lotteri spill nå jeg har min bil og en huset.Jeg ble introdusert til en spell caster kalt Dr EBORE en måneder siden av en kollega som han hjalp til med lotteri og ekteskap problemer. Alt det han sa og hva han lovet å gjøre egentlig happened.I antar aldri trodd på magi eller trolldom fordi jeg trodde de var for det meste scam handlinger eller luringer før jeg møtte ham, forandret alt, det finnes, men bare i de rette hender og med det alt er possible.I ikke vet hvordan du skal betale ham for dette, men jeg håper virkelig jeg kan gjøre noe viktig og spesiell for ham ved å fortelle verden om hvordan jeg ble rik nå med sin magi lotteri spell, han god i kjærlighet spell , få din ex tilbake, HIV stave, graviditet spell Og andre spell hvis du har behov for hjelp kontakt ham her .. (SECRETTOSOLUTION@GMAIL.COM) .. Hans nettsted er. dreboresolutionhome.webs.com

    SvarSlett
  25. Mitt navn Alicia Howard, er her for å informere deg om at Dr Ozala urtemedisin er et godt middel for herpes, jeg var en bærer av herpes og jeg så et vitnesbyrd om hvordan Dr. Ozala kurere herpes, bestemte jeg meg for å kontakte, kontaktet jeg ham og han veiledet meg. Jeg spurte ham etter løsninger, og han startet rettsmidler for min helse. Takk Gud, nå er alt greit, jeg er kurert av Dr. Isikolo urtemedisin , jeg er veldig takknemlig til Dr. Isikolo, nå ham isikolosolutionhome@gmail.com og
    isikolosolutionhome@gmail.com Eller kontakte sin nummeret via (WHATSAPP KUN: Du
    kan også Whatsapp ham via +2348133261196) (Kun samtaler: ring ham på
    +2348133261196

    DOCTOR OZALA KAN OGSÅ CURE FØLGENDE SYKDOM: -
    * herpes
    * HSV 1 & HSV 2
    *ASTMA
    * dIABETES
    * epilepsi
    *KREFT
    * ufruktbarhet
    * Stafylokokker.
    * ALS
    *HEPATITT B
    * Graviditet urtemedisin

    SvarSlett
  26. Kjærligheten har ingen garanti for at det vil vare for alltid, uansett hvor du bor forpliktet til det, jeg var så forelsket i mannen ringte jeg min egen, og han var også forelsket i meg også, men det begynte crubbling ned etter at vi giftet oss. Han ble konstituert som jeg gjorde ikke saken til ham lenger, jeg kunne ikke tro dette som skjedde med oss, jeg husker at jeg aldri fornærmet ham ikke vi kjempe. Jeg var så trist at jeg ikke kunne smil, vel vitende om at ekteskapet går ned virkelig dekk deg ut. Han senere fylt for en skilsmisse ber meg om å gå våre egne veier. Jeg ble så trenger hjelp som jeg holdt på å be for ham til å ombestemme seg, men han aldri gjorde, vi var ikke lenger bor sammen etter en tid. Jeg var så behov for hjelp til å gjenopprette mitt ekteskap som jeg var så desperat etter hjelp og så heldig for meg at jeg kom accrose en kvinne som hjalp peopel gjenopprette brutte relasjoner, jeg kontaktet henne tro at jeg ville bli hjulpet, jeg forklarte mitt problem til henne, og hun forsikret meg om at hun ville hep meg, jeg gjorde alt hun ba for meg, og etter at hun avsluttet arbeidet med problemet mitt 6 dager senere mannen min ringte meg for å tilgi ham for å skade meg, og han er klar til å komme tilbake til meg å bli min mann igjen, og nå er vi lykkelige sammen, og jeg er selv gravid nå. Jeg vil takke denne fantastiske kvinnen som hjalp meg gjenopprette mitt ekteskap, Gud velsigne henne. Hvis du trenger henne hjelpe kontakte henne via annperry229@gmail.com.

    SvarSlett
  27. THIS IS NOT A JOKE. TRUST GREAT DR KUMAR. My names are Gina Tom from United States. Great Dr Kumar is really powerful and knows how to do his job perfectly. If not for him i could not imagine what would have happened. My ex was always picking up an argument with me and was always beating me. He started acting strange and funny and left me for no cause for another girl. I thought all hope was gone. I searched for help on the internet and i came across Great Dr Kumar. I saw so many testimonies about him. I was delighted and i contacted him on his email and told him what was going on. He laughed and assured me to calm down that he will help me and that my ex will come back begging me. He did his work and cast the spell for me and in 3 days time, my ex came apologizing just as he told me. Today we both live together and we are even more in love than how we use to be before he left. Contact the Great Dr Kumar for your own help. You can contact him on: drkumartemple@yahoo.com and his website is:
    https://drkumartemple.wixsite.com/dr-kumar

    SvarSlett
  28. Jeg er fru Danila fra USA, jeg ønsker å dele et vitnesbyrd om mitt liv til hver og en. Jeg var gift med min mann john smith, jeg elsker ham så mye vi har vært gift i 5 år nå med to barn. da han gikk for en ferie til Frankrike han mente en dame, fortalte han meg at han ikke lenger er interessert i ekteskapet lenger, og sa at vi skulle gå for skilsmisse. Jeg var så forvirret og søker om hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre før jeg møtte min venn glipp Edwina som fortalte hvem som ga meg løsningen på problemet mitt. Hun fortalte meg ikke å bekymre deg om det at hun hadde et lignende problem tidligere, og introdusere meg til en mann kalt Dr ISIKOLO som kastet en spell på sin eks og bringe ham tilbake til henne etter 24hrs.I kontaktet ham for å hjelpe meg bringe tilbake min mann og han spør meg om ikke å bekymre deg om det at gudene hans forgrunnen-fedre vil kjempe for meg. Han fortalte meg etter 24 timer vil han gjenforene meg og min mann sammen. Etter to dagers min mann ringte og fortalte meg at han kommer tilbake til søkt ut ting med meg, jeg var overraskelse da jeg så ham, og han begynte å gråte om tilgivelse. Akkurat nå er jeg den lykkeligste kvinnen på jorden for hva denne store spell caster gjorde for meg og min mann, er hans kontakt Adresse: isikolosolutionhome@gmail.com. Han er den beste spell caster på internett så langt email: isikolosolutionhome@gmail.com. Takk igjen far, vil jeg fortsette å dele dine gode arbeidet så lenge jeg lever, og jeg vil råd alle i lignende situasjon til å prøve og see.email adressen nedenfor isikolosolutionhome@gmail.com og hans telefon cotact er 2348133261196.

    SvarSlett
  29. Med så mye i mitt hjerte jeg er her for å uttrykke meg på hvordan Dr. PEPOKO reddet mitt ekteskap fra skilsmisse. Jeg og mannen min var å ha noen misforståelser, og det ble rive vårt ekteskap fra hverandre til å utvide min mann var søker etter en skilsmisse. Så jeg har ingen valg enn å gå til internett for å søke løsning på problemet mitt det var det jeg kom over Dr.PEPOKO detaljer, og om hvordan han har hjulpet mange mennesker ved å gjenopprette det forholdet. Jeg kontakte Dr.PEPOKO og i mindre enn 48 timer min mann kansellert skilsmissepapirene. Nå jeg og mannen min leve sammen i fred og harmoni alle takket være Dr.PEPOKO for lagring av ekteskapet mitt fra å bryte opp. Dr.PEPOKO kontaktinformasjon er via e-post: pepokolovespell@gmail.com eller whats app ham: +2347053699933 eller se hans hjemmeside: www.pepokolovespelltemple.blogspot.com eller nå ham på whatsapp: +2347053699933 Eller du kan også nå ham ved ham facebook side WWW.facebook.com/osegide.ehijie.5?refid=46

    SvarSlett
  30. Hei folk i huset, jeg vil at dere alle skal hjelpe meg med å takke denne fantastiske åndelige faren, ring Dregbo for det fantastiske arbeidet han har gjort for meg.
    Livet mitt var så betyr at forvirring var røff på hele mitt ansikt til det punktet jeg blir latter til min Junior.
    Jeg har en god ansettelse og kult lønn, men problemet mitt er at jeg finner det vanskelig å tiltrekke seg en mann eller finne en mann som er klar til å gift meg.
    Alle mennene som kommer til meg, forblir vi for en gang minst tre munner og går av meg uten grunn, jeg var så forvirret fordi jeg er en veldig god jente som respekterer en mann og aldri vil ha noe fra en annen mann, Jeg tilbringer selv pengene våre til da.
    Den som smerter meg mest, er den siste fyren jeg mente februar i år.
    Fyren var så forelsket i meg og var veldig glad fordi jeg fortalte meg selv at hvis jeg kan bli gift i år, vil jeg bare drepe meg selv fordi alle mine yngre har giftet seg og har alt til to barn.
    Fyren jeg mente sist var så forelsket i hverandre, og jeg var så glad for at jeg kjøpte ham bil og han fikk jobb gjennom meg, vi var veldig glad og planla å gifte seg i april, solidt, han bare Chang Og vil aldri se ansiktet mitt, en dag kom han til meg og returnerte alt jeg både for ham selv bilen, han ønsket selv å ha den gode jobben han har, jeg fortalte ham ikke å jobbe helt fordi det ikke er Går lett å få en slik sånn.
    Jeg ble veldig undertrykt og forvirret fordi du ikke virkelig kjente grunnen til at menn vil elske meg og slutten de vil bare gå og aldri vil se meg igjen uten grunn.
    Jeg gråter dager og natt nekter å spise fordi hvis jeg ikke kan gifte meg nå, da dette betyr at jeg aldri vil bli gift igjen i livet igjen.
    En dag jeg venn av meg ringe meg og gi denne mannen e-post fra Afrika, fortalte min venn at han fant denne e-posten fra gjennom hemmelig side.
    Jeg fortalte min venn at jeg ikke vil få en mann gjennom hemmelighet eller magi, min venn fortalte meg at det ikke er en hemmelighet eller magi at jeg bare skulle kontakte mannen og forklare alt om meg selv til ham via e-posten, og hun fortalte også Jeg skal også be mannen svarer på meg.
    Jeg sa ok, jeg skriver alt og sender det til e-posten, omtrent en time senere, svarer han på meg og fortalte meg at han ikke skal bekymre seg for et gråt igjen at han skal hjelpe meg.
    Senere sender han også en annen post til meg og fortalte meg å sende ham bildet mitt og navnet til ham,
    Jeg var glad umiddelbart, jeg sendte kravet til ham. Jeg var så undertrykt at han sendte meg og emailet igjen og fortalte meg at alle mennene som løper fra, ikke gjorde det med vilje at jeg har en åndelig mann som ikke vil at menn skal få Giftet seg med meg for ekte, jeg var så forvirret han fortalte meg en stund når jeg våkner om natten, finner jeg meg selv våt som noen som elsker, og dette skjedde med meg en gang i munnen eller to ganger i munnen, jeg fortalte ham alt Er sannhet, og dette skjedde virkelig med meg, men jeg har ikke grunnen til at han fortalte meg at det var på grunn av min åndelige mann.
    Jeg ber mannen om å hjelpe meg fordi alt han fortalte meg var sannhet.
    Han fortalte meg ikke å bekymre seg for at alt vil bli bra.
    Han fortalte meg hva vi må gjøre umiddelbart for å skille meg og han.
    Han fortalte meg hva jeg må gi for å gjøre arbeidet.
    Jeg gir alt han trenger, og han hjelper meg virkelig i tre dager for å gjøre arbeidet.
    Jeg er så glad akkurat nå fordi jeg kommer til å bli gift neste uke med en fantastisk mann av mitt valg.
    Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke denne mannen, jeg vil at hver kropp skal hjelpe meg, takk denne mannen, og vær så snill, hvis du har noe problem, vennligst kontakt ham via denne e-posten.
    dregbosolutioncenter@gmail.com
    Jeg elsker deg så mye pappa, jeg virkelig som du kan komme til bryllupsdagen min.

    SvarSlett
  31. Dr Ogudugu que ofrece el mejor y más grande servicio relacionado con el hechizo de amor, hechizo enemigo, hechizo de protección, nacimiento de niño. Soy de Nigeria. Estoy haciendo estos hechizos de los últimos 25 años. Daré el resultado 100% seguro. Mis hechizos son muy poderosos y para el resultado instantáneo. No soy falso y puedo darle resultado por mis poderes. Mis poderes te muestran el resultado instantáneo. Si usted tiene cualquier problema en la vida como problema del amor, problema de la belleza, problema del nacimiento del niño entonces me entra en contacto con una vez. Soy la persona que puede darle el consejo correcto. Consultaré tu problema con mi dios y te responderé lo antes posible. No hay nada que no pueda resolver por mis poderes. Estoy haciendo esto por la razón, yo uso esto a la gente del servidor. Mis poderes no son para personas falsas o para tramposos.


    Contáctame -
    Correo electrónico: greatogudugu@gmail.com
    Sitio web: http://greatdrogudugusolutiontemple.webs.com/
    Teléfono: +2348055304321
    WhatsApp No: +2348055304321

    SvarSlett
  32. Livet mitt ble ødelagt da mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var tapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å få mannen min til å ta meg tilbake. En dag på jobb var jeg fraværende uten å vite at sjefen min ringte meg, så han satt og spurte meg hva det handlet om, jeg fortalte ham, og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg forstod aldri hva han mente fordi det ikke var et problem å få mannen min tilbake, han sa at han brukte en stave for å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og i begynnelsen var jeg sjokkert å høre Slik ting fra sjefen min. Han ga meg en e-postadresse til den store stavekasteren som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri at dette ville fungere, men jeg hadde ikke annet valg enn å komme i kontakt med stavekassen som jeg gjorde, og han ba om min informasjon og Det som min ektemann gjorde for å få ham til å kaste stavningen, og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager ringte moren min at mannen min kom og ba om at han ville ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm og jeg Måtte rush ned til min mors sted og til min største overraskelse, min mann knelte før jeg ba om tilgivelse at han vil ha meg og barna hjem, da ga jeg DR IREDIA et anrop om plutselig forandring av mannen min, og han gjorde det Klart for meg at mannen min vil elske meg til verdens ende, at han aldri vil forlate meg. Nå er jeg og min mann igjen sammen igjen og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjør det han antar å gjøre som en mann uten å gnage. Alt takk til DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst kontakt DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvarSlett